Leeyonk Sinatra-Lelah Dilanda Rindu (LDR)

 


intro :  Cm F Dm Gm Cm F A#
         Cm F Dm Gm Cm F
         A# . . 
 
 Cm       F
 . . gelut je aku
         Dm             Gm
 mumpung ade disamping kamu
 Cm       F
 . . diman je aku
       A#
 lamun rindu . . 
 
 Cm         F
 . . ngorta jak aku
           Dm           Gm
 tentang hari - hari terlewati
      Cm           F
 rikala aku sing ade
              A#
 disamping kamu . . 
 
 * ) 
 Cm       F
 . . tetep dijaga
     Dm               Gm
 komunikasi rage jak dadue
 Cm   F
 rikale rage
          A#
 kapah ketemu . . 
 
 Cm       F
 . . kabar kabarin
      Dm             Gm
 keadaan kamu ditu sayang
       Cm             F
 apang aku selalu nawang
           A#
 keadaan kamu . . . 
 
 reff
      D#               F
 kabarin je aku lewat sms
       Dm                      Gm
 kije kamu ngajak nyen ngudiang ditu
           Cm                  F
 yen sing mampu nahan rindu dihati
        A#
 telpon aku . . 
            D#                F
 pang sing bedik bedik ade cemburu
     Dm               Gm
 rikale irage kapah ketemu
        Cm       F
 kisah kamu jak aku
            A#
 tetep sejalan . . . 
 
 musik :  Cm F Dm Gm Cm F A#
         Cm F Dm Gm Cm F , 
         A# . . . 
 
 = = kembali ke : * ) , reff [ 2x ] 
 
        Cm       F
 kisah kamu jak aku
        Cm       F
 kisah kamu jak aku
            A#
 tetep sejalan . . . 
 
 outro :  D# F Dm Gm Cm F A#  [ 2x ] 

Diagram Chord:



Komentar

Postingan Populer

Lirik Lagu dan Chord Gitar XXX Salahkah Mencintaimu

Lirik Lagu dan Chord Gitar XXX Yen Suba Ngelah Tunangan

Lirik Lagu dan Chord Gitar XXX Ketemu Mantan

Lirik lagu OM SHANTI

BELAJAR KONCI/CHORD GITAR UNTUK PEMULA

Lirik dan cord lagu Kis Band - Insting

Lirik dan chord lagu Nanoe Biroe-Tresne Sing Harus Ngelahang

Lirik dan cord Lagu Kis Band - Ije Jani Adi

Lirik Lagu dan Chord Gitar 4WD Satya Matilar

Lirik dan cord lagu mercy band-Sisan timpal